fredag den 26. oktober 2012

Aktivitet! Hun er her endnu!

De øjeblikke..

"Afghan Girl" af Steve McCurry, en amerikansk fotojournalist. Jeg har været på en udstilling i KBH med hans billeder, og dette er hans mest kendte. Hun har de vildeste øjne!

Genial hue jeg fandt på Tumblr :P

Smukke, gude-smukke Kristen Stewart!

Ja, teksten siger vist alt, ikke..?

Hehe, jeg synes bare at den er så genial! Jeg har selv "lavet" den.

Ja, min veninde... :P
Sidder med neglelak, musik og prøver på at nyde at jeg har weekend! Men det betyder også mere tid til lektier..... GOOOOD.

Kan I lide min nye t-shirt?

Synes selv at den er overdrevet fed! Den er til jeres info fra Gina Tricot. Og er I klar over hvor svært det er at vise en t-shirt frem og samtidig tage billeder med sit webcam?? xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar