søndag den 9. december 2012

*Host* jul *host* billeder

Kæreste venner, jeg blevet noget så kedeligt, som syg.. Jep, min hals er et sandt helvede, der er ingen trafik i næsen, mine ører er blevet meget overfølsomme og jeg er bare trææt.
Jeg har simpelthen raget noget så trist som mononukleose aka kyssesyge til mig.. Min far bliver ved med at spørge mig hvem det kommer fra.. sjovt, far, sjovt..
NÅ! Der er vel også noget godt ved det her syge-halløj:
  • TV-TID! Og masser af det! Og hvis der ikke liige er noget fedt i flimmeren, så har man optaget en masse film, sådan!
  • Tingene bliver serveret lidt mere; reen luxxuusss, men jeg er jo også sygt træt, så det..
  • Pause fra skolen! Det er nu rart nok. 
  • Ej, så er det vist heller ikke mere sjov ved det her snusk..
Pludselig! Så var hun der bare, altså på tumblr ;) SMUK, SMUK, SMUK.
Jeg får juleferie om ca. to uger! Så kan jeg vist godt overleve lidt endnu.
Jeg har altså fået mig liidt af et crush på disse klosser/skønheder fra Jeffrey Cambell... Jeg ved det godt.. w.o.w


For I også snart juleferie? Spændende ting og sager? Nogen der er syge ligesom mig?
Glædelig 9. decemeber!
S .xx


                                                                                                  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar