søndag den 9. juni 2013

"If you've got nothing nice to say, remain silent." Jeg har nu intentioner om at gøre det absolut modsatte.

Here we go again.. så er det mandag igen i morgen! Fedest.. Vi har projekt og skal fremlægge onsdag, SÅ FEDT! (bemærk overdosis af ironi) Jeg har aldrig rigtig kunne lide projekt og fremlæggelse af samme, for jeg vil - som den perfektionist jeg er - helst have styr på det hele, og jeg HADER tidspres... grrr. nej, men hvem gør ikke det?
Nå, men jeg prøver i hvert fald at speefe (hvordan man så end staver til det..) mit humør lidt op med "Always look on the bright side of life," "det lander nok, skal du se," "uanset hvad, så er der lige lidt over 14 dage til sommerferie/lykke/paradis." Does it help? Damn, I'm trying..
Nu har jeg vist også brokket mig nok (læs ikke) i dette indlæg.
Men helt, seriøst der er altså ikke lang tid til SOMMERFERIEN!

Så hvis I hænger lidt med mulen så vær så god!:


Ja, det var så meget kærlighed jeg havde at give i dag. Håber at det var nok, eller :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar