lørdag den 1. juni 2013

RETURN OF THE BLOGGER

Hvornår skrev jeg lige sidst?? 
I don't know man...
Fik I min overskrift? Return of the Blogger? Star Wars? Nej?
Okay
OKAY SÅ! :D Min mor laver forårsruller om lidt..! Klokken mange om aftenen... Jep... Vi har været til fødsesdag med aalt for god kage.
Jeg hører virkelig meget musik for tiden, og har alt for travlt med at dagdrømme mig væk fra virkelighedens sorte hul af ondskab... :) *HAPPY CHILDREN SCREAMING 'YAY' IN THE BACKGROUND*

Så her kommer mine "Ways to escape reality!":

  1. Musik. Bare lyt, seriøst.
  2. YOUTUBE. Når du først har fundet din yndlings Youtuber, bliver du suget in i et vortex af rendyrket Youtube. Tro mig, du kommer aldrig ud igen :)
  3. Dagdrøm. Læg dig ned og fantasér om unicorns and rainbows, hvad du nu føler for, mental dating med en der ikke ved at du eksisterer.. :) Ikke at jeg kender til det... 
  4. Læs. Bøger. Bare gør det. NO EXCUSSES. Elsker at blive revet ind i et helt andet univers. Jep.
  5. Et ord: TUMBLR.
  6. Og hvad der nu ellers kan rive én væk er brugbart.
Isn't he lovely? ("Isn't She Lovely" playing in the background...)
Og må I alle spise chokolade til I revner *KYS*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar