fredag den 20. juli 2012

Endelig et indlæg til jer, mennesker!

Jeg er ked af, at jeg ikke har blogget så meget på det seneste, men er bare totalt inspirations forladt!
Og i morgen tager jeg på ferie, så ikke ligefrem den store blogning her..
Så, hvis nogen har idéer, så modtager jeg dem gerne!


Nå, men her er lidt random fotos til jer søøde mennesker. By the way, alle billederne er taget af mig. Ingen kopiering, på forhånd tak (-:


Jep, jeg har taget det billede selv! Man har vel lov at være lidt ego-tripper ind i mellem, ikke? ;-)

Runde buske! Og en vej... Synes selv at billedet er ret nice.

Jep, det så mig! Og mine briller, og mit hår :-) Ret vellykket billede - mit ego snakker lige nu ;-) 

Vidste I, at tidslen er Skotlands nationalblomst? Haha. Unnecessary information xD

Kan I sige smuk solnedgang?

Hav en nice aften! 

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar