lørdag den 14. juli 2012

Relax'ning...

Hej, skønne jer! 
Jeg håber at I har haft en dejlig dag, derude, for det har jeg! Jeg har været sammen med en af mine rigtig gode veninder, og det var bare super hyggeligt. Vi hørte tonsvis af musik, vi grinede af musikken, vi grinede af videoer, vi grinede over ingenting (næsten) Vi løb i stinkende regnvejr! Vi spiste chips :3 Vi spiste lækker, lækker aftensmad, vi grinede lidt mere, vi fotograferede og vi afslappede ;D (nyt ord :D)
Alt i alt, god dag! 
Så nu sidder jeg og hygger med natbukser, og den lækre brune bluse fra Vero Moda, og nusser katten <3 Som åbenbart ikke gider at nusses lige nu -.-'

Den lækreste, dækreste af alle! Love!

Kram til jer alle! Også til dig som kedede dig i aften, og som jeg rigtig, rigtig godt kan lide, og som jeg håber kunne bruge min hjælp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar