lørdag den 14. juli 2012

Sko, Sko, Sko....

Jeg er en totalt sko-freak! Og jeg elsker det.. :3 Jeg elsker sko. 
Vilde sko, høje sko, flade sko, wedges, sandaler, støvler! Alle slags. 
Lige for tiden er jeg mega høj på Vagabonds fantastiske sko! Jeg er så vild med deres helt enkle look, og.. de er generelt bare vildt fede! Fandt faktisk et par til 25 kr. på en ferie med min faster! Jeg elsker genbrug og loppemarkeder! 
Jeg har også et par sorte wedges fra Vagabond, som virkelig også bare er skønne!  

By the way, fik jeg sagt at jeg elsker sko? ;B
Her nogele billeder af ønskerne!
Jeg er så vild med det enkle bløde look. 
De er simpelthen fine! Jeg elsker virkelig bordaeux. Skoene er fra Vagabond

Disse har været i mine tanker i lang tid. De er et par sandal-wedges fra Won Hundred! 
Jeg synes, at de er mega fede!


 Og dem her, har også være i mit hoved et stykke tid nu. 
De er nogle støvle-wedges (?) også fra Vagabond. GUF!

Der er helt sikkert flere sko-ønsker fra min side af, men jeg kan ikke lige komme i tanke om dem. 
Hav en rigtig god dag!

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar