lørdag den 28. juli 2012

Hjemme igen!

Så søde mennesker, så er jeg hjemme fra en fin tur i Jylland, igen, igen ;-) Jeg har været i Djurs Sommerland x2 ;-) Og jeg har også været i Skandinavisk Dyrepark. Alt i alt; hygge i et sommerhus.

Planlægger så småt, planlagte, 'rigtige' indlæg med lidt random info, billeder osv.
Håber at det glæder jer. Indtil videre må I 'nøjes' med random billeder. Og ja, jeg elsker at skrive random!

Lige præcis nu hører jeg, til en forandring, Taylor Swift. Hun har helt klart lavet underværker! Den jeg hører er 'Dear John.' Super sød og rolig sang. Liking it.
Jeg hører også på tre børn i stuen, fordi vi har besøg. Og på sådanne tidspunkter er det faktisk pænt rart lige at side for sig selv. Faktisk er det vildt dejligt.. 

PS. så tager jeg igen, igen på ferie om et par dage, i et par dage.. jeps.
Min rigtig rare og dejlig Engel. Lyder måske hammer mærkeligt, men den er for mig en sød lille én!

En sød 'lille' giraf xD Og min mors hovede.

Mega random billede, men jeg syntes at det så så fint ud, så jeg kunne ikke lade være med at tage det. Det er til jeres info en magnet, og en tegning - eller noget - i baggrunden.
:-) Nå, men nu er der is! Guf!

KRAMMER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar