fredag den 17. august 2012

"Because leaving just upsets me"
























Uuuuuuuh! Jeg er bare blevet helt obsessed med sangen - som nogen nok kender - "Jenny don't be hasty" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arj, okay pænt mange udråbstegn herfra. Men den er jo bare helt vanvittigt god! Den og "Too close" af Alex Clare. Bare ren guf for ørene her. Overtegnede og 1D hører jeg helt sygt meget.

Tilbage til det jeg rent kom for at skrive for. Solbriller! Af mærkevare enden! Ray-ban! Ja! Jeg har fået real deal-Ray-Ban-Wayfarer-Hand Made In Italy-solbriller! Sorte, men "bagsiden" er lysegrøn! Lige mig med noget lidt utraditionelt. Billeder følger nok snart. Håber hun. Eller er hun for doven? NEJ! De skal nok komme.
Og billederne, er de ikke SØDE? Jeg elsker dem virkelig.

Just to your info, I do not own ANY of these pictures! :)

KRAMMER

PS. jeg er ked af det lidt random indlæg. For det er virkelig mere random end normalt!

DOUBLE KRAMMER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar