mandag den 20. august 2012

Svedning.. ej, klam overskrift!





Billederne er af Anni Leppälä, som jeg så nogle fotos af på en fotoudstilling i/på/inden i Den Sorte Diamant (Sjælland) sidste år. Billederne finder jeg super inspirerende og vildt flotte. Der er virkelig noget over dem. Helt sikkert!

Ang. svedningen - og den klamme overskrift - er jeg den eneste der har lagt mærke til at solen steger mere end normalt? Ej, helt seriøst, kan I mærke det? For jeg dør nok snart af hedeslag! Ikke bogstaveligt talt - bare rolig! - jeg er bare ikke rigtig typen der springer op ad sengen og klasker et par lårkorte shorts og en tubetop på. Bare ikke rigtig mig nej!
'Nogen folk' synes at der er noget galt med mig, fordi jeg så nemt får det vildt varmt, og det forstår jeg virkelig ikke at 'de' har mund til at sige til mig. Uf, hvad ville 'de' måske synes om, at jeg synes 'de' er mærkelige, fordi 'de' gør noget der er anderledes? 'De' skulle skamme sig... Undskyld, men jeg havde lige brug for at lette hjertet. Bær venligst over med mig, hvis I synes at det er muligt, tihi ;-)

Hav en god dag!
KRAMMER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar