tirsdag den 21. august 2012

Hurtigt 'Hej'

Lige et hurtigt hej inden jeg smutter igen. Jeg skal nemlig til Sjælland her i eftermiddag og imorgen. Derfor kommer jeg ikke i skole. Til gengæld skal jeg noget andet nederen. Meget personligt stuff, så jeg håber, at I kan forstå når jeg siger, at jeg helst vil holde de kort tæt ind til kroppen ;-)

Nå, men idag har ikke været specielt spændende indtil videre, kedelig fysik med vikar, hvor vi rent faktisk skulle lave matematik i stedet for! Det er da også bare fordi vores matematiklærer er den samme som vores fysiklærer. Argh. Vi havde også dansk, noget med noget billedeanalyse. GAB! Og i tysk, skulle vi skrive noget! OMG! Ej, mit sauerkraut auf.. Nyt udtryk vi fandt på. Altså i stedet for 'med løg på.' xD Det var ok. Lidt billeder auf mig idag. Lagde I mærke til det? Det var tysk! :O



Er selv ret vild med sammensætningen af skjorten, fletningen og medaljonen.

KRAM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar