tirsdag den 7. august 2012

Jeg elsker mit webcam

"For enden af mørket er der et uundgåeligt lys, som vi allerede kan skimte og som vi blot skal kæmpe for at nå."
- Albert Camus


Se hvor tyk den er!

Jeg føler mig bare lidt mere lækker med lidt hæl på ;D Og det er så mine Vagabond wedges!! Som I måske læste meget lidt om i mit indlæg om sko.

Nyt 'Vi Unge' er bare GUF!

Nogen der vidste at jeg har en forkærlighed for Albert C.'s citater? Nej, det tænke jeg nok, for jeg mindes ikke at have fortalt nogen det xD Nå, men nu ved I det!
Og så er man blevet inficeret, smittet med One Direction-feberen der hersker for tiden! Hvor er de bare super duper gode!! Og jep, de er nu min baggrund på skriverens laptop :B

Jeg fik lidt flip med mit webcam, og det var da lidt sjovt, tihi.

Jeg vidste for et øjeblik siden hvad jeg ville skrive om, men nu er det totalt gone with the wind! Jeg skriver hvis det kommer tilbage...

KRAMMER!

By the way, er det for trist at 'jeg hele tiden' skifter baggrund? Jeg kan bare ikke vælge...

DOUBLE KRAMMER!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar