fredag den 3. august 2012

Noget om natur-billeder.. og et citat

"If I could give you on thing in life, I would give you the ability to see     yourself through my eyes, only then you would realize how special you are to me."     
                    - Ukendt 






Ja, ja. Lidt fotograf har man vel lov at være? ;-) Jeg beklager for den ringe kvali på nogen af billederne - det sucks - men jeg har dog fået mig et super nice og nyt kamera for ikke så long time ago. Jeg kan bare ikke rigtig få taget mig sammen til at få lagt de 1000 og et eller andet billeder på min computer. Jeg ville bare blive ked af det hvis de gik tabt, på en eller anden måde. Så jeg vil rigtig gerne have mig et USB med tonsvis af plads, tak! :-) Heldigvis er det jo snart min lagkagedag, jubii! :D 
Har ikke aktivitet nok i min hjerne til at finde billederne frem af ønskerne. Men noget med nogen bøger, sko, tøj und så videre. Masser af bøger... Hehe :3
Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar