fredag den 10. august 2012

Jeg nappede støvsugeren og blev modeekspert. NOT

Jep, jeg støvsugede, og pludselig napsede jeg min mors hvide skjorte - som egentlig aldrig har været pæn til mig - mine elskede, sorte shorts, mit eneste par, og nogle nylonstrømpebusker som der er lidt hul i, satte mit krøllede, krusede hår op i en sygt høj hestehale, og smurte det der røde stads på læberne. Jep, sådan gik det til. Bare sådan lige. Ved ikke rigtig hvad skete, bortset fra at jeg lagde mærke til mærket på skjorten (Fransa) og virkede lidt mere selvsikker end ellers. Så nu sidder jeg og skriver i mine hæle. YES! Feels daaamn good!! :D Har lidt lyst til at hoppe op og ned. YES! Igen ;-) Der er faktisk et par billeder mere, men de må komme ud senere samt hvad der var i poserne igår ;-)
Nu til lidt billeder af modeeksperten ;-)











Krammer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar